בגדי יוגה מומלצים 2022

בגדי ספורט ליוגה

יוגה היא דרך מצוינת לשמור על כושר ובריאות, אך למעשה היא הרבה מעבר לספורט בריא ומחזק – מדובר בדרך חיים. היוגה מאפשרת למי שמתרגלים אותה בעקביות להגיע לשלווה ואיזון נפשי, תוך שיפור בריאות הפיזית. כדי ליהנות כראוי מכל היתרונות שהיוגה מציעה לנו, חשוב לבחור בביגוד נוח, אוורירי, אלסטי ונושם. אולם עם כל כך הרבה מותגים של בגדי ספורט ליוגה שזמינים כיום בשוק, קצת קשה שלא ללכת לאיבוד. לכן כתבנו עבורכן את המדריך הבא, שבו תמצאו כמה טיפים מועילים לבחירת בגדי היוגה הטובים ביותר לשנת 2022.

 

בגדי יוגה מומלצים 2022 – מה ללבוש ליוגה?

יוגה היא שיטה לחיזוק, הנעת והגמשת הגוף, הכוללת מגוון טכניקות המאפשרות גם חיבור עמוק לנפש והתבוננות פנימית. היוגה קיימת כבר למעלה מ- 5,000 שנים והפופולריות שלה רק הולכת וגוברת משנה לשנה. כתוצאה מכך, גם הביקוש לבגדי יוגה טובים גדל בהתמדה ובהתאם לכך – גם ההיצע. אולם כלל האצבע הוא שבגדי יוגה צריכים להיות נוחים, נושמים ונמתחים. אין לנו ספק שהמבחר עצום ומבלבל ולכן מיד נסביר איך והיכן ניתן למצוא בגדי יוגה מומלצים בשנת 2022.

 

הטרנדים החמים בביגוד יוגה לשנת 2022

יוגה היא חוויה הוליסטית המעודדת חיבור לעצמי ולאדמה, ולכן העתיד של בגדי היוגה הוא ידידותי לסביבה ובר קיימא. החומרים המשמשים כיום לעיצוב בגדי יוגה הולכים לכיוון טבעי יותר מאשר סינתטי, עם שימוש הולך וגובר בבדים כמו המפ, פשתן, במבוק או כותנה. חומרים טבעיים אלו הם קלים, נושמים וסופגים במיוחד, מה שהופך אותם למושלמים לשימוש בבגדי יוגה. מדובר גם בחומרים מתכלים, מה שמבטיח שהם לא יזיקו לסביבה בעת סילוקם.

 

מצעד בגדי היוגה הטובים ביותר לשנת 2022

מגמות האופנה האחרונות בביגוד ליוגה הופכות כל תרגול יוגה לחוויה כיפית ואופנתית. מכנסי יוגה, למשל, זמינים כיום במגוון רחב של סגנונות עיצוביים, דגמים ומידות, כמו גם במגוון אורכים, צבעים והדפסים, שמתוכם אפשר למצוא את ביגוד היוגה המושלם לכל צורך, כל תקציב וכל טעם.

כמובן, המבחר של בגדים ליוגה הוא אינסופי כמעט, ולכן החלטנו לצמצם עבורכן את האפשרויות לרשימה קצרה של חמישה פריטי חובה לאימוני יוגה.

 

אז קבלו אותם – 5 הפריטים שכל יוגיסטית צריכה במלתחה:

  • טייצים ליוגה

טייץ ליוגה מיועד ללבישה בשיעורי יוגה ותרגולי יוגה, זמין ב5 באורכים שונים ומהווה פריט שימושי לכל עונה. הטייצים ליוגה עשויים בדרך כלל מחומר אלסטי עם חגורת מותן גבוהה, ולכן הם מחטבים ומחמיאים לכל גזרה.

 

  • טופים ליוגה

טופ ליוגה הוא בעצם חזיית ספורט או גוזיה רב שימושית. לתרגול יוגה מומלץ לבחור בטופ שהוא אלסטי אך עשוי מבד חזק, כמו הטופ היפהפה הזה, שמספק לחזה תמיכה בכל תנוחה.

 

  • מכנס דייגים

מכנסי דייגים ליוגה הם בין הפריטים היותר פופולריים השנה. מדובר בדגם רחב ורפוי באזור הירך שמתאים מאוד לתנוחות יוגה המחייבות גמישות ותנועתיות מקסימלית של אזור האגן והירכיים. מכנסי הסאקי עשויים מבד דרייפיט איכותי, עמיד ונוח במיוחד, והם מחמיאים, אופנתיים ושימושיים גם ללבישה מחוץ לאימונים.

 

  • אוברול יוגה

אוברול ליוגה הוא שילוב מדליק ושימושי בין גופיית יוגה וטייץ ליוגה, המגיע במבחר צבעים והדפסים ובגזרה מחמיאה במיוחד.

 

  • גופיות יוגה

גם השנה – גופיה ליוגה היא פריט חובה בארון של כל חובבת יוגה או יוגיסטית מקצועית.

מדובר בפריט שימושי שתוכלו ליהנות ממנו גם במסגרת פעילויות ספורטיביות אחרות וגם כפריט בייסיק המשתלב עם פריטי לבוש אחרים שלכן ביומיום.

 

על מה כדאי לתת דגש כשקונים בגדי יוגה?

בגדי יוגה נועדו להיות נוחים, נמתחים ונושמים וכדאי גם שיהיו עשויים מבד דרייפיט מנדף לחות, בעל תכונות אנטי מיקרוביאליות ויכולת ייבוש מהיר. מעבר לכך, כדאי כמובן לבחור בבגד יוגה בעל גזרה מחמיאה שאינה הדוקה מדי או רפויה מדי. בגדי יוגה צריכים להיות עשויים גם מחומרים טבעיים כמו כותנה או במבוק שישמרו על תחושת קרירות מרעננת בקיץ וחמימות נעימה בחורף.

 

איזה כיף שבגדים ליוגה הם לא רק ליוגה

היתרון הגדול בבגדי יוגה, הוא שהם לא רק ליוגה. ניתן להשתמש בהם גם כבגדים לפילאטיס כמו גם למגוון פעילויות ספורטיביות אחרות, בין שמדובר בריצה, הליכות, אימוני סטודיו, אימון בחדר כושר, טיולים או אפילו רביצה “ספורטיבית” על הספה בבית. מדובר בביגוד בייסיק רב תכליתי שמתאים לשימוש יומיומי מכל סוג כמעט. זה הופך את הרכישה של בגדים ליוגה להשקעה משתלמת ופרקטית במיוחד.

 

איפה קונים בגדי יוגה זולים ואיכותיים?

אם חיפשתם לשיעורי ותרגולי יוגה בגדים איכותיים אופנתיים, מחמיאים ונעימים, הגעתם למקום הנכון!

בחנות Free Style Activewear בתל אביב, תוכלו למצוא מבחר בגדי יוגה שהם לא רק מהממים, איכותיים וזמינים במגוון מידות וצבעים, אלא גם נוחים במיוחד – על הגוף ובכיס כאחד. קפצו לבקר או הזמינו אונליין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן